Noutati

Comunicarea la distanță în retail

Comunicarea la distanță în retail

Comunicarea internă este esențială în orice business, însă din cauza perioadei dificile de la nivel mondial, retaileri au trebuit să se adapteze și să ia măsurile necesare pentru siguranța angajaților și a clienților.

Tehnologia evoluează tot mai rapid, iar retailerii trebuie să țină pasul, astfel, dacă în mod tradițional comunicarea între sediul central și magazine se face prin e-mail, acum există soluții digitale care le ușurează transmiterea de informații.

Retailerii care implementează platforme de comunicare personalizate înregistrează o creștere de până la 10% a productivității angajaților și o scădere de până la 25% a timpului de pregătire.

Total Technologies vă propune soluția Smart Talk dezvoltată de către Honeywell, prin intermediul căreia să se comunice ușor și rapid între sediul central și angajații din magazin care trebuie să asigure marfa la raft.

Soluția Smart Talk vă oferă posibilitatea de a pre-înregistra un mesaj ce poate fi salvat de către manager și ascultat la începutul fiecărei schimbări  de tură a personalului pe dispozitivul deținut de acesta.

Dacă un angajat are o întrebare, o nelămurire sau nu știe să facă ceva este suficient sa scrie întrebarea în aplicație, iar toți cei care o au pornită văd mesajul și îi pot răspunde in termen scurt cu o soluție de la distanță, fiind eliminată interacțiunea fizică.

Smart Talk se poate adăuga cu ușurință pe toate dispozitivele mobile din familia Mobility Edge (modelele CT40, CT 60 cu conexiune 4G, ce pot fi configurate de la distanță, ușor de manevrat și utilizat având ecran touch, astfel transmiterea de date se face rapid, eliminând erorile).