Noutati

Soluția de plată Zebra Pay

Soluția de plată Zebra Pay

Zebra Pay - Soluție mobilă de plată, pentru companii, destinată dispozitivelor Zebra.

Deoarece se estimează că anul viitor plățile cu cardul vor reprezenta aproape 85% din toate tranzacțiile efectuate worldwide, în timp ce plățile cu numerar continuă să scadă de la an la an,  Zebra Technologies nu pierde timpul și introduce pe piață o metodă revoluționară de plată – Zebra Pay.

Zebra Pay este prima soluție integrată, de plată, mobilă bazată pe standardul SPoC2 de nivel enterprise, care permite companiilor să poată accepta toti procesatorii de plăți, oriunde, pe dispozitivele mobile Zebra - nu mai este nevoie de conectivitate Bluetooth sau de alt accesoriu auxiliar. Această soluție disponibilă în cloud, este certificată EMV L3, acceptă toate tehnologiile de plată cu cardul, inclusiv carduri cu cip, NFC fără contact și bandă magnetică. Introducerea PIN-ului  se face direct pe terminalul mobil Zebra.

Prin intermediul terminalelor mobile Zebra angajații dumneavoastră pot răspunde la întrebările clienților, pot căuta prețuri, pot verifica disponibilitatea inventarului, și pot ține evidernța expedierilor.  Iar mai nou, cu soluția Zebra Pay, acestea pot deveni și un terminal de plată mobil, securizat și ușor de implementat.

Astfel, putem uita de cozile interminabile și de timpul lung de așteptare pentru a finaliza o plată – acum angajatii dmneavoastră pot asista clienții și pot primi plăți de oriunde.

Beneficiile soluției Zebra Pay:

  • Vânzări crescute
  • O experiență mai bună pentru clienți
  • Creșterea loialității clienților
  • O recuperare rapidă a investiției pentru terminalele mobile Zebra.

Transformă-ți rapid și ușor terminalele mobile Zebra într-o soluție completă și sigură de plată mobilă cu Zebra Pay — numai de la Zebra Technologies.

 Soluția Zebra Pay poate fi folosită în următoarele contexte:

  • Servicii de livrare
  • Servicii de curierat
  • Servicii poștale
  • Industria de ospitalitate
  • Parcuri de distracții
  • Aeroporturi
  • Pe aplicații
  • Vânzări de bilete
  • Vânzări pop-up
  • Transport și Logistică

Caracteristici cheie ale soluției Zebra Pay

  •  Prima soluție de plată SPoC de nivel enterprise - Această soluție bazată pe standardul PCI SPoC permite introducerea securizată a PIN-ului direct pe dispozitivul Zebra, eliminând necesitatea unui terminal de plată (POS) tradițional.
  • Un singur dispozitiv, mai multe întrebuințări - Acum, aceleași terminale mobile folosite de angajații dumneavoastră pentru a îndeplini numeroase sarcini în companie, devin concomitent și o soluție completă de plată. Cu Zebra Pay, dispozitivul Zebra nu necesită terminale speciale de plată și accesorii de la terți.
  • Soluție de plată mobilă completă - Cu Zebra Pay puteți accepta orice tip de tranzacție electronică și orice tip de card.  Clienții pot plăti foarte ușor folosindu-și portofelele digitale sau cardurile compatibile cu NFC. PIN-ul se introduce, în siguranță, direct pe ecranul terminalului mobil Zebra. Nu este necesar niciun accesoriu pentru tastatură. Deoarece Zebra Pay este certificat EMV L3 sunt acceptați toți procesatorii importanți de plăți, inclusiv Visa®, Mastercard®, American Express®, Discover® și UnionPay®.
  • Implementare rapidă și ușoară - Deoarece Zebra Pay este complet certificat, înregistrarea și implementarea terminalelor mobile se face rapid, ușor și sigur. Sunt incluse toate certificările necesare de la platforme, inclusiv conformitatea cu securitate PCI și EMV Nivelul 3, care acoperă toate tipurile de carduri. API-ul nostru facilitează integrarea aplicației Zebra Pay cu aplicația POS pe care o alegeți. Merchant Sandbox facilitează testarea aplicației Zebra Pay – astfel puteți implementa imediat după testare, nu mai este nevoie să așteptați certificările. Gestionarea implementării se realizează printr-un sistem Enterprise Mobility Manager (EMM). Implementarea, înregistrarea și activarea Zebra Pay pe terminalele dumneavoastră mobile se face instant. 
  • Integrare mult simplificată - Zebra Pay include integrarea directă certificată cu platformele specializate, începând cu Worldpay, Global Payments și Fiserv. Fără dezvoltare, fără integrare, fără taxe.
  • Gestionați întreg procesul  de plată direct din portalul de administrare al soluției, aflat în cloud - Portalul pentru comercianți Zebra Pay oferă vizibilitate asupra utilizării generale a sistemului, permițând clienților să monitorizeze implementările, starea hardware-ului, tranzacțiile, brandingul și traseul de audit pentru toate locațiile sau pentru o singură locație.
  • Scalabilitate pentru întreprinderi - Zebra Pay oferă capabilități de management centralizat, securitate, monitorizare și implementare. Soluția poate fi utilizată de orice fel de companie, indiferent de dimensiune, de la afaceri mici, până la întreprinderi foarte mari, cu sedii peste tot în lume.
  • Libertate completă pentru dispozitive și aplicații – fără blocarea terminalului. Deoarece Zebra Pay este în cloud, monitorizarea se face în mod constant. Nu este nevoie să blocați terminalele mobile Zebra Android. Spre deosebire de alte soluții de plată mobilă, cu Zebra Pay puteți continua să utilizați aplicațiile la alegere pe dispozitivele dvs. mobile Zebra, să instalați și să gestionați aplicații prin EMM, inclusiv aplicațiile din magazinul Google Play.
  • O singură soluție, un singur furnizor, cu un singur punct de asistență - Soluțiile de plată mobilă au, de obicei, mai multe elemente hardware, mai multe aplicații software și mai multe contacte implicate în dezvoltare, implementare și asistență; ceea ce face ca rezolvarea problemelor să fie o provocare — coordonarea cu mai mulți furnizori consumă timp, este complicată și costisitoare. Zebra Pay vă oferă tot ce aveți nevoie sub un singur acoperiș, începând de la achiziție, implementare și inclusiv suport.

Articol publicat de Daniela Popa