Noutati

Trei modalități de a vă pregăti echipele din depozit și centre de distribuție pentru sezonul aglomerat al sărbătorilor de iarnă

Trei modalități de a vă pregăti echipele din depozit și centre de distribuție pentru sezonul aglomerat al sărbătorilor de iarnă

Pe măsură ce muncitorii devin tot mai aglomerați, riscul de a se epuiza este din ce în ce mai mare. Folosiți aceste trucuri și unelte pentru a le reduce stresul și a vă asigura succesul pe perioada turbulentă a sărbătorilor de iarnă.

Nu este niciodată prea devreme să ne pregătim pentru sezonul de sărbători, mai ales cu atât de multe incertitudini și perturbări ce continua să apară în industria de retail. Pe baza a ceea ce știm despre sezonul sărbătorilor din anul anterior, dar și a previziunilor viitoare pentru cererea omnichannel, comercianții cu amănuntul ar trebui să se aștepte la un alt sezon extrem de aglomerat și agitat deoarece clienții încearcă să obțină tot ce au nevoie rapid, în timp ce rămân în siguranță.

Și este clar că retailerii trebuie să se pregătească din timp anul acesta. Aproape un sfert dintre consumatori declară că intenționează să facă cumpărături mai devreme în acest an, 25% așteptându-se să facă majoritatea cumpărăturilor înainte de Ziua Recunoștinței (25 Noiembrie). Zece la sută se așteaptă chiar să își facă cumpărăturile înainte de Halloween (31 Octombrie). Deși, cu siguranță, mai mulți clienți vor putea face cumpărături în magazine fizice anul acesta, majoritatea cumpărătorilor din SUA spun că vor face preponderant cumpărături online în acest sezon, mai mult decât în anii precedenți - un sentiment împărtășit de consumatori și pe alte piețe mature de comerț electronic din întreaga lume.

Pentru a face față grabei, mai mulți retaileri își anunță deja planurile de angajare pentru sezonul sărbătorilor, iar unii intenționează să angajeze mii de persoane pentru a gestiona afluxul masiv de clienți din lunile următoare. Cu toate acestea, orice schimbări de personal destinate să acomodeze traficul crescut din sezonul sărbătorilor trebuie să aibă loc fără a perturba experiența clientului.

 

Înfruntă provocările sezonului aglomerat al sărbătorilor de iarnă

Întrucât sezonul sărbătorilor își anunță sosirea începând cu septembrie și octombrie, iar oamenii încă folosesc servicii omnichanel la volume mari, devine mai dificil să ne pregătim în mod adecvat pentru sezonul sărbătorilor. Deci, ce se întâmplă cu depozitele și centrele de distribuție atunci când retailerii nu sunt pregătiți?

  1.  Personal insufficient

Atunci când retailerii nu au capacitatea de a prevedea cu precizie câtă forță de muncă au nevoie pentru a executa sarcinile cheie în depozitele lor, este probabil să apară nepotriviri între forța de muncă programată și volumul de muncă necesar al depozitului. Managerii care încearcă să-și asigure depozitele în mod corespunzător, cu procese de programare manuală, pur și simplu nu pot face acest lucru cu suficientă previziune și precizie pentru a compensa previziunile de muncă incerte.

  1. Execuție incoerentă

Fără numărul corect de angajați din depozit la fiecare momen, este mai probabil ca sarcinile să fie incomplete. Angajații copleșiți pot comunica mai puțin consecvent cu managerii lor despre sarcinile care trebuie finalizate și vice versa. La rândul lor, este posibil ca comenzile clienților să nu fie ambalate și livrate la timp, frustrând clienții care se așteaptă ca livrarea să se realizeze când li se promite.

  1. Moral și angajament scăzut al angajaților

Atunci când angajații din depozit nu sunt programați corect, este probabil ca mulți să înceapă să se simtă suprasolicitați și frustrați. Acest lucru duce la scăderea moralului angajaților și la o scădere a angajamentului și a productivității lor. Având în vedere cererea ridicată de angajați din depozite, dacă aceștia continuă să experimenteze frustrare la locul de munca, pot începe chiar să renunțe la slujbă și să caute locuri de muncă în altă parte.

Având în vedere toate acestea, ce pot face retailerii pentru a se asigura că depozitele au personal adecvat, că sarcinile critice sunt executate corect și că angajații din depozite sunt implicați în munca lor?

 

Operațiuni de depozit raționalizate cu soluții inteligente de retail

Există trei modalități prin care vă puteți asigura că depozitele sunt pregătite pentru sezonul sărbătorilor:

  1. Creați prognoze și programe de muncă mai precise

Soluțiile inteligente de gestionare a forței de muncă folosesc algoritmii de inteligență artificială (AI) pentru a vă ajuta să creați cele mai precise bugete, prognoze și programe posibile pentru depozitele dvs. Aceste soluții iau în calcul variabilele care contează cel mai mult: cererea de produs, traficul clienților, sezonalitatea, preferințele angajaților și multe altele. Ele automatizează procesul de planificare, creând programe optimizate în câteva minute, în loc să împovăreze managerii cu procesul îndelungat de elaborare manuală (mai puțin eficace) a programărilor.

În plus, creând un program de muncă mai precis, aceste instrumente inteligente de gestionare a forței de muncă vă ajută să potriviți mai bine personalul cu volumul de muncă din depozit, facilitând angajaților dvs. ambalarea și expedierea.

  1. Faceți execuția mai ușoară pentru angajații dvs.

Soluțiile de gestionare a sarcinilor în timp real oferă o vizualizare în timp real de 360 de grade a tuturor lucrărilor care trebuie îndeplinite în depozitele dvs. Instalate pe dispozitivele mobile pe care angajații dvs. le au în mână (sau pe brațe) toată ziua, aceste instrumente incredibil de puternice adună automat sarcinile care vin de la corporație, personalul la fața locului, alte dispozitive Internet of Things (IoT) și sisteme terțe și le acordă prioritate înainte de a le direcționa în mod inteligent către angajatul potrivit din depozit. Acest lucru evită supraîncărcarea oricărui angajat cu sarcini, optimizând fluxul de lucru utilizat pentru distribuirea sarcinilor, asigurându-se că sarcinile sunt acordate în mod egal și echitabil între personalul din depozit.

Aceste soluții ajută, de asemenea, să conducă la răspunsuri eficiente în timp real la orice evenimente perturbatoare care apar în depozit. Odată cu trimiterea alertelor și notificărilor în timp real pe baza condițiilor prestabilite, angajații pot fi anunțați atunci când apare o problemă neplanificată și primesc pașii care pot fi luați în considerare pentru soluționarea acesteia.

Asigurându-vă că cele mai importante sarcini sunt îndeplinite în mod corespunzător și la timp, puteți minimiza riscul întârzierilor și a frustrării clienților.

  1. Încurajați angajații să colaboreze în timp real cu privire la tot ceea ce este legat de muncă

Soluțiile de comunicare în timp real vă permit să centralizați toate mesajele care circulă către și de la angajații din depozit, facilitând comunicarea tuturor părților cu privire la orice sarcini în așteptare, politici noi sau alte informații critice. Angajații din depozit se pot contacta cu ușurință unii pe ceilalți dacă trebuie să urmărească ceva, un beneficiu care crește ratele de finalizare a sarcinilor și scade timpul necesar pentru îndeplinirea sarcinilor importante.

Soluțiile self-service ale angajaților pe dispozitive mobile contribuie, de asemenea, la rezolvarea acestei probleme, oferind lucrătorilor o modalitate de a-și verifica programul, de a regla disponibilitatea și de a solicita concediu ori de câte ori doresc - de oriunde doresc. Aceștia pot face ajustări instantanee pentru a-și alinia mai bine programele la orice responsabilități externe. Managerii fiind capabili să vadă și să adreseze cererile în timp real, nu mai este necesar ca angajații din depozit să aștepte până ajung să lucreze a doua zi pentru a-și gestiona programele.

 

Dacă sunteți interesat să aflați mai multe detalii despre modul în care soluțiile inteligente de tehnologie destinate zonei de retail pot asigura depozite și echipe din centrul de distribuție pregătite pentru sezonul sărbătorilor de iarnă, vizitați site-ul nostru web sau contactați echipa noastră. Vom fi bucuroși să discutăm nevoile dvs. unice și ce putem face pentru a face față provocărilor dvs. actuale.

 

Sursă articol: zebra.com