Automatizarea-Fortei-de-Vanzari-img-mare

AUTOMATIZAREA FORTEI DE VANZARI

Solutia Total Technologies de Automatizare a Fortei de Vanzari permite optimizarea intregului proces de vanzare in teren. Comenzile sunt preluate cu ajutorul terminalelor mobile prin simpla introducere a datelor necesare, procesul beneficiind de regasirea facila a informatiilor utile (disponibilitatea in stoc, solduri si promotii, conditii comerciale, fisa produs etc).

Aplicatia poate genera un program de vizita pentru preluarea comenzilor si permite autentificarea acestora prin semnatura electronica. Catva din avantajele solutiei sunt: transmiterea in timp real a comenzilor, verificarea de catre coordonatori a respectarii traseului si momentul operarii comenzii, masurarea performantelor in vanzari. Comenzile sunt preluate automat, putand intra imediat in fluxul logistic eliminand necesitatea unor operari suplimentare ce pot generea erori si costuri suplimentare.

Curierat-img-mare

CURIERAT – TRACK & TRACE

Companiile de curierat au nevoie de un program care sa urmareasca clientii ce solicita o livrare, detalii despre pachet si cine va duce pachetul la destinatar. Fiecarui transport ii este atasat un numar de scrisoare de trasura (CMR). Deseori mai multe pachete (CMR-uri) sunt adunate intr-un pachet mai mare si transportate de un caraus comun. Aplicatia software proiectata de Total Technologies usureaza operatiunile ce decurg din acest tip de consolidari si permite clientilor sa urmareasca starea expeditiei printr-o interfata web. Track and trace este termenul folosit pentru obtinerea de informatii asupra starii unei livrari. Aplicatia mai permite si transmiterea foarte rapida a “Dovezii de livrare”, agentul solicitand la destinatie semnatura clientului; acesta semneaza pe ecranul cu touchscreen a unui terminal mobil iar documentul este expediat la sediu instantaneu prin intermediul serviciilor de date mobile.

Trasabilitate-in-productie-img-mare

TRASABILITATE IN PRODUCTIE

Solutia de trasabilitate Total Technologies permite verificarea istoricului, locatiei si utilizarea unui element prin mijloace de identificare documentate. In industria procesatorilor alimentari termenul trasabilitate se refera la inregistrarea cu ajutorul codurilor de bare sau a etichetelor RFID tuturor miscarilor unui produs si pasii care i-a parcurs in procesul de productie. Unul din motivele pentru care acest aspect este foarte important se refera la cazurile in care se raporteaza o situatie de contaminare si este necesara rechemarea produselor de pe piata. Daca sistemul de trasabilitate a fost implementat corect, acesta permite identificarea precisa dupa data, ora si locatie a bunurilor ce trebuiesc rechemate

Gestiunea-depozitelor-img-mare

GESTIUNEA DEPOZITELOR

Obiectivul sistemului de gestiune al depozitului WMS – Total Technologies este de a eficientiza operatiunile din depozite prin elabora unor seturi de proceduri computerizate ce se ocupa cu receptia de stoc nou si marfa returnata intr-o zona de depozitare. Functiile unui astfel de sistem sunt: controlul miscarii marfurilor depozitate, reprezentarea logica a spatiului fizic de depozitare (rafturi, cai de acces…), gestiunea marfurilor din depozit si crearea unei legaturi continue intre procesarea comenzilor si executia fizica a acestora prin procese de picking, ambalare si livrare, prioritizarea spre livrare a marfurilor cu termen de expirare redus.

Inventarierea-mijloacelor-fixe-img-mare

INVENTARIEREA MIJLOACELOR FIXE

Solutia oferita de Total Technologies este un instrument rapid si simplu de utilizat ce asigura eficientizarea procesului de inventariere si gestiune a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si materialelor din una sau mai multe locatii. Beneficiile implementarii solutiei de Inventariere a mijloacelor fixe sunt: evidenta corecta a starii si locatiei fiecarui mijloc fix si obiect de inventar, evaluarea gradului de utilizare a acestora si inventarierea eficienta in conformitate cu normele legale in vigoare.

Meter-reading-img-mare

METER READING

Solutia Total Technologies de citire automata a contoarelor sporesete productivitatea lucratorilor din teren, imbunatateste acuratetea facturarii si a datelor colectate, reducand tentativele de frauda si timpul de citire alocat contoarelor dispuse in zone  greu accesibile. Aplicatia a fost proiectata modular putand fi configurata sa gestioneze interventiile de service si colectarea platilor suplimentar operatiunilor standard de colectare a datelor.

Solutii-RFID-img-mare

SOLUTII RFID

Solutiile Total Technologies bazate pe tehnologia RFID sunt dedicate urmatoarelor aplicatii: Urmarirea activelor (Asset Tracking), Trasabilitate in productie, Managementul lantului de aporvizionare, Retail avand la baza servicii de integrare software si echipamente de tip: cititoare RFID fixe, cititoare mobile, cititoare montabile pe vehicule, imprimante, etichete, taguri si antene RFID.

Field-Service-img-mare

FIELD SERVICE

Solutia Field Service dedicata gestiunii operatiunilor din teren automatizeaza procestul de lucru al reprezentantilor tehnici eficientizand completarea documentelor, gestiunea materialelor intrebuintate, captura dovezilor constatatoare permitand chiar si activitati de vanzare up-sell. Software-ul Total Technologies suporta toate categoriile de operatiuni in teren: instalari de echipamente, defecte/reparatii, mentenanta planificata si citirea contoarelor.

Solutie-push-to-talk-img-mare

SOLUTIE PUSH TO TALK

Solutia Push to Talk furnizata in parteneriat cu Mobile Tornado permite lucratorilor mobili comunicarea instantanee cu sediul sau cu alti membri din echipa imbunatatind gestiunea si eficienta acesteia. Consolidand solutia Push to Talk atat pe dispozitivele mobile cat si in sediul companiei se realizeaza o economie considerabila de costuri ce ar fi fost generate de clasicele statii de emisiie/receptie. De asemenea este eliminata necesitatea dotarii lucratorilor cu un echipament suplimentar.

Delivery-Connect-img-mare

DELIVERY CONNECT

Solutia Delivery Connect furnizata in parteneriat cu Blackbay permite eliminarea erorilor costisitoare asociate livrarilor eronate, identificand greselile operationale inainte de a permite soferului sa demareze efectuarea expeditiei. Costurile corectarii unei greseli la baza sunt mult mai mici decat costurile generate de semnalarea erorii dupa ce livrarea a fost efectuara. De asemenea imaginea companiei nu are de suferit in fata clientului contribuind la cresterea nivelului de satisfactie. Aplicatia este dedicata companiilor de curierat, 3PL si servicii postale.